لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به این باشگاه ، هم تیمی ها و هواداران مدیونم

به این باشگاه ، هم تیمی ها و هواداران مدیونم

جیجی بوفون بعد از یکی از بهتری بازی هایش در لیگ قهرمانان منتقدانی که تلاش می کردند برای اون مراسم ختمی ترتیب دهند توبیخ کرد. این دروازبان بعد از اشتباهات اخیرش در یووه و ایتالیا زیر بار انتقادات شدید بود، اما با چند واکنش استثنایی در بازی امشب به خصوص مهار پنالتی لاکزاته روی تمام ادعاها خط بطلان کشید.

 

او در مصاحبه با مدیاست گفت:

 

مردم می توانند مراسم ختم ترتیب دهند، اما هیچکس آنجا نیست. من بارها بدون تکبر گفته ام، که بسیار خود ― منتقد هستم و نیازی ندارم به کسانی که تلاش می کنند با استفاده از موقعیت هایی به من بی احترامی کنند و بی طرفی را نسبت به مردم رعایت نکنند، گوش دهم. چیزهای احمقانه ی زیادی در هفته های اخیر شنیده ام، اما تنها یک نظر درست وجود داشت: «من از بوفون انتظار بیشتری دارم.» این درست است و من با این جمله از صمیم قلبم موافقم.

 

بعد واکنش او با دست مخالف روی شوتی که تغییر جهت داده بود، حتی دروازبان لیون هم برایش دست زد:

 

من بعد از آن واکنشم خوشحالی نکردم چراکه ما 10 نفره شده بودیم و نمی خواستم انرژی ام را هدر دهم. می خواستم روی چیزی که روبروی من در حال وقوع بود تمرکز کنم, این تمرکز را به هم تیمی هایم، به باشگاهم و به هوادارنمان که با من همواره شکست ناپذیر بودند مدیون بودم.

 

در مورد دوران حرفه ایش هم، بوفون و هم تیمی هایش نمی خواهند متوقف شوند:

 

یووه باید پیشرفت کند، چون صرفا صعود کردن از نظر من کافی نیست. تناقض این است که ما بعد از 10 نفره شدن منسجم تر و «تیم تر» شدیم. توانستیم فشار را تحمل کنیم، اما در عین حال به 1 امتیاز راضی نبودیم و این روحیه ی ما را نشان می دهد. ما فرصت این را داشتیم که بسیار بهتر از این ها کار کنیم و واقعا شرم آور بود که از فرصتمان برای صعود به عنوان صدرنشین به مرحله ی بعد استفاده نکنیم، چون فرصت داریم که تا ماه مارس کمی سطح بازیمان را بالا ببریم. لیون در 15 سال اخیر تجربه ی اروپایی دارد بنابرین آزمون بسیار دشواری برای ما بود و پیروزی ما را یک قدم به صعود نزدیک تر می کرد. به غیر از پنالتی، تا وقتی که 11نفره بودیم من هیچ وقت احساس نکردم که ممکن است ببازیم. اما بعد از کارت قرمز من این احتمال را هم در نظر گرفتم. با این همه از نظر فوتبال زیبا، باید چند قدم بزرگ رو به جلو برداریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: